Skip to content

Beiratkozás leendő elsősöknek

BEIRATKOZÁS 

2020. április 28. 0:00 óra és 2020. május 15. 24:00 óra között

Tisztelt Szülő!

Kérem, hogy amennyiben gyermekét a mi iskolánkba szeretné beíratni, minél előbb vegye fel velünk a kapcsolatot!

Az adategyeztetést legegyszerűbben a KRÉTA rendszer e-Ügyintézés felületén keresztül lehet megvalósítani.

Tájékoztató a Kréta használatáról

Iskolánkkal az alábbi elérhetőségeken keresztül is felveheti a kapcsolatot:

  1. Az iskola székhelyével a kapcsolatot telefonon (06 95 420218, 06 30 195 7677), vagy elektronikus úton (celliskola@cellkabel.hu) tudják felvenni.
  2. A kenyeri telephely esetén szintén a fenti elérhetőségeket kérjük használni!
  3. Az alsósági Tagiskola esetében az alábbi elérhetőségeket használhatják:
    telefon 06 95 420472 vagy 06 30 195 7827,e-mail:alsosagi.tagiskola@gmail.com

Kérjük, olvassa el az alábbi tájékoztatót is!

  1. Ha gyermeke állandó lakcíme iskolánk körzetében van:

Ez esetben elegendő a felvétel megerősítése az intézmény felé.

A KRÉTA rendszer e-Ügyintézés felületén a gyermek – csillaggal jelölt, kötelező – alapadatainak megadása után megjelenik az iskola, amely szerint körzetes a gyermek, amelyre való kattintással a szülő elküldi az iskola felé jelzését a megerősítésről. Amennyiben szeretné, lehetősége van arra is, hogy a felületen online megtegye a nyilatkozatait, és a dokumentumok másolatát csatolja. A megerősítést követően az általános iskola a „Felvett” státuszba helyezi a gyermek jelentkezését.

A megerősítés történhet email formájában is, ebben az esetben a beiratkozáshoz kötelező adatokat is meg kell adnia a gyermekéről.

A beküldendő dokumentumokat itt találja: http://celliskola.hu/teszt-2/letoltesek/

  1. Ha gyermeke tartózkodási helye van iskolánk körzetében:

Ez esetben a szülőnek kell jelezni az iskola felé gyermekének beiratkozási kérelmét a KRÉTA rendszer e-Ügyintézés felületén, amely hatására az iskola a „Felvett” státuszba helyezi a gyermeket, és értesíti az állandó lakhely szerinti körzetes iskolát a gyermek felvételéről. A beiratkozási kérelemhez a tartózkodási hely szerinti körzetes iskolába történő felvétel esetében az e-Ügyintézés felületén elegendő a Lakcím adatainál megjelölni a nyilatkozati szándékot, és az ott megjelenő mezőkben a tartózkodási hely adatait megadni. A dokumentum eredeti, aláírt példányát a 2020/2021. tanév első tanítási napján kell leadni az iskolában.

A kérelem történhet email formájában is, ebben az esetben a beiratkozáshoz kötelező adatokat is meg kell adnia a gyermekéről.

A beküldendő dokumentumokat itt találja: http://celliskola.hu/teszt-2/letoltesek/

  1. Amennyiben gyermekének sem lakóhelye, sem tartózkodási helye nincs iskolánk körzetében:

Ez esetben a szülőnek kell jelezni az iskola felé gyermekének beiratkozási kérelmét a KRÉTA rendszer e-Ügyintézés felületén. Az iskola a „Függőben” státuszba helyezi a gyermek jelentkezését. A függő státuszban lévő gyermekekről a döntést 2020. május 16. és 21. között hozza meg az intézmény. A döntés következtében a gyermek „Felvett” vagy „Nem került felvételre” státuszba kerül. Pozitív döntés esetén az iskolának értesítenie kell a gyermek állandó lakhelye szerinti körzetes iskolát is.

A kérelem történhet email formájában is, ebben az esetben a beiratkozáshoz kötelező adatokat is meg kell adnia a gyermekéről.

A beküldendő dokumentumokat itt találja: http://celliskola.hu/teszt-2/letoltesek/

Ha Ön hozzánk szeretné beíratni gyermekét és azt nem kívánja a Kréta rendszeren keresztül megtenni, akkor kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot!

Iskolánkban 3 telephelyen indul első osztály.

  1. Az iskola székhelyével a kapcsolatot telefonon (06 95 420218, 06 30 195 7677), vagy elektronikus úton (celliskola@cellkabel.hu) tudják felvenni.
  2. A kenyeri telephely esetén szintén a fenti elérhetőségeket kérjük használni!
  3. Az alsósági Tagiskola esetében az alábbi elérhetőségeket használhatják:
    telefon 06 95 420472 vagy 06 30 195 7827, e-mail : alsosagi.tagiskola@gmail.com

Az adategyeztetés a KRÉTA rendszer e-Ügyintézés felületén keresztül vagy e-mailben történik 2020. május 21-ig, de igény esetén a dokumentumok telefonos időpont egyeztetés után a titkárságon is kitölthetők.

 

A KRÉTA-rendszer működéséről itt találnak tájékoztatást:

https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=17761106

https://www.youtube.com/watch?v=N4uXSDBvj8M&feature=youtu.be

Elektronikus beiratkozás a Krétában

Tájékoztató a Kréta használatáról

 

Ha az adategyeztetésre semmiképp sem nyílik lehetőség, a rendkívüli helyzetben a 2020/2021-es tanév kezdetekor a megfelelő dokumentumok bemutatására személyesen is sor kerülhet a körzetes iskolában.

Viola István intézményvezető

 

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial